Junior Accountmanager –

Introductie

Bij Liber Personeel streven we elke dag naar het bieden van de beste loopbaankansen aan ons personeel en het leveren van hoogwaardige vakmensen aan onze opdrachtgevers. Onze aanpak kenmerkt zich door een grondige kennis van onze vakmensen, directe communicatie, proactief meedenken en het aangaan van uitdagingen.


Organisatie

Liber Personeel, een snelgroeiende speler in de flexbranche, zoekt een enthousiaste Junior Accountmanager om ons team te versterken. We zoeken iemand die zich volledig wil inzetten om optimale matches te realiseren tussen onze opdrachtgevers en kandidaten. Als Junior Accountmanager ben je het gezicht van onze organisatie en het eerste aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers.


Functie

     Het verwerven van nieuwe opdrachtgevers binnen de sectoren vastgoedonderhoud;
Het onderhouden en uitbreiden van bestaande relaties met opdrachtgevers en kandidaten;

Het vertalen van opdrachtgevers’ behoeften naar concrete oplossingen en diensten;
Het opstellen van contracten en zorgdragen voor een correcte administratieve afhandeling;
Advies verstrekken aan opdrachtgevers over arbeidsmarktgerelateerde vraagstukken;
Werving en selectie van geschikte kandidaten voor opdrachtgevers;
Voeren van intakegesprekken en matchen van kandidaten met vacatures;
Beheren van een kandidatendatabase en het onderhouden van goede relaties met kandidaten.

Functie-eisen

·    Minimaal een afgeronde MBO-opleiding accountmanagement, HRM of vergelijkbaar;
Ten minste 1 jaar werkervaring in de uitzendbranche, bij voorkeur in de bouw- of schilderssector;

Ervaring met acquisitie van nieuwe opdrachtgevers en het beheren van bestaande relaties;
Commerciële en resultaatgerichte instelling;
Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
Proactieve en klantgerichte houding;
Flexibiliteit en aanpassingsvermogen.


Aanbod

Je maakt deel uit van een klein en hecht team van HR-professionals en marketeers, waarin samenwerking centraal staat voor het realiseren van de beste match tussen kandidaat en opdrachtgever.

Het aanbod omvat:

E
en jong, ambitieus en snelgroeiend team;
Samenwerken in een klein en hecht team met korte lijnen en een focus op de ontwikkeling van mens en organisatie;
Opleidingsmogelijkheden voor het ontwikkelen van je talent op een persoonlijke en authentieke manier;
Een modern kantoor in het gezellige Woudenberg;
L
unchfaciliteiten verzorgd door ons;
Flexibiliteit in het indelen van je eigen agenda, inclusief mogelijkheid tot thuiswerken, ideaal voor ouders;
Gezelligheid met barbecues, borrels en een jaarlijks ski-uitje naar Gerlos.

Daarnaast bieden wij:
Salaris tussen €2.000 en €2.800 bruto per maand, afhankelijk van kennis en ervaring;·        Bonusregeling;
2
5 vakantie- en verlofdagen en aantrekkelijke pensioenregeling;
Telefoon en laptop van de zaak;
Leaseauto, ook privé te gebruiken binnen de EU;
Platte organisatiestructuur met ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën;
Doorgroeimogelijkheden naar de functie van vestigingsmanager.

Hoe nu verder: Ben jij de juiste persoon voor deze functie? Bel dan voor een informeel gesprek en vertel ons waarom jij geschikt bent! Neem contact op met Jantine Steenhuis via 06-48526169

Heb je al een helder cv en een inspirerende motivatiebrief? Stuur deze dan naar jantine@liberpersoneel.nl en wie weet word jij onze nieuwe collega!


Solliciteer nu.

Persoonsgegevens

Contactgegevens

Adresgegevens


CAPTCHA code

Relevant voor jou.

Medior Accountmanager Liber Personeel –

Introductie Elke dag werken we bij Liber Personeel keihard om ons personeel de beste banen te geven en onze opdrachtgevers de beste

Junior Accountmanager –

Introductie Bij Liber Personeel streven we elke dag naar het bieden van de beste loopbaankansen aan ons personeel en het leveren van

Medewerker Schoonmaak m/v

Introductie Voor een landelijk werkende facilitair dienstverlener zoeken wij schoonmaakmedewerkers. Het gaat om een locatie op het mediapark. Lijkt dit jou leuk? Lees